fbpx

Montarea unui parbriz este o operațiune complexă, care necesită cunoștințe speciale, tehnologie și materiale de calitate. Pentru montarea unui parbriz, se recomandă, de obicei, patru pași:

  1. Se îndepărtează mizeria și particulele de praf pentru a elimina riscul pătrunderii lor în locurile de fixare a parbrizului.
  2. Se taie geamul, se curăță suprafețele și se înlătură și reziduurile de la adezivul anterior. Apoi se degresează toată suprafața respectivă și se aplică activator. Rolul acestuia este să activeze adezivul ca să se lipească de metal și de sticlă.
  3. Pasul următor este fixarea parbrizulului pe caroserie (aplicarea adezivului se face cu echipament avansat).
  4. După aceea, se reglează poziția parbrizului pe caroserie. După ce totul este gata, se lasă la uscat două ore.

Este important să ai grijă de parbrizul proaspăt înlocuit și să te asiguri că va rezista cât mai mult timp posibil. Cu toate acestea, anumite acțiuni pot afecta negativ procesul de setare și de întărire a adezivului utilizat pentru a fixa parbrizul la locul său.
Chiar dacă montajul s-a făcut în mod corespunzător și cu materiale de calitate, totuși, pentru reușita operațiunii și pentru a preveni unele probleme, specialiștii recomandă să fie respectate câteva măsuri de precauție, după ce mașina iese din atelier.

Ce trebuie să faci după montarea parbrizului

  1. Așteaptă înainte să te urci la volan
    Așteaptă cel puțin o oră înainte de a conduce vehiculul. Procedând astfel, adezivul are suficient timp să se usuce corespunzător.
  2. Închide încet ușile mașinii!
    Condu ușor și evită să trântești ușile mașinii, deoarece tensiunea asupra adezivului poate interfera cu procesul de întărire a adezivului.
  3. Evită spălătoriile și spălătoarele electrice!
    Pentru cel puțin 24-48 de ore, evită să mergi cu mașina la o spălătorie auto, deoarece aici se folosesc jeturi de înaltă presiune și motopompe care pot deteriora mulajul din jurul noului tău parbriz.
  4. Lasă un geam lateral deschis!
    Ar fi bine să lași un geam lateral coborât cel puțin de un deget, pentru a evita crearea de presiune în interiorul masinii, lucru ce ar putea chiar să facă o gaură în adeziv, ducând la apariția scurgerilor de aer sau apă.
Write a comment:

*

Your email address will not be published.