fbpx

Problema parbrizelor fisurate sau crăpate este una destul de comună pentru mulți proprietari de autoturisme, indiferent de cât de multă atenție și grijă le acordă aceștia.

Pentru că parbrizul este un element deosebit de important pentru o mașină, iar efectele greșelilor de montare a unui parbriz pot fi foarte de neplăcute, este recomandat ca montarea unui parbriz nou să fie realizată într-un service profesionist, de către personal autorizat, care deține cunoștințele și tehnologia necesare pentru o astfel de operațiune complexă.

Greșeli care pot duce la efecte nedorite în montarea parbrizelor

Montarea incorectă a unui parbriz poate duce la daune nedorite. Iată câteva semne la care trebuie să fiți atenți, după ce v-a fost montat un parbriz nou. Desigur, trebuie eliminați alți factori care pot influența efectele negative, cum ar fi calitatea produselor folosite pentru spălarea parbrizelor sau ștergătoarele cu probleme.

  1. Unul dintre primele semne ale instalării incorecte a parbrizului este un zgomot, care se aude când plecați din atelierul de reparații și înlocuire parbrize. Acest sunet este cauzat fie de faptul că parbrizul a fost plasat incorect, fie de calitatea inferioară a adezivului utilizat.
  2. Un alt semn poate fi observat în timpul spălărilor auto, atunci când adezivul care lipește sticla de cadrul metalic al mașinii poate începe să se desprindă.
  3. Dacă la scurt timp după montarea parbrizului, observați că parbrizul mașinii nu este clar și că apar linii neclare sau ondulate, poate exista o problemă cu calitatea parbrizului instalat.
  4. Apa care se scurge din colțurile parbrizului mașinii, la scurt timp după înlocuire poate reprezenta un alt semn că, foarte probabil, efectuarea montajului parbrizului să fi fost incorectă sau să nu se fi acordat suficient timp adezivului ca să se usuce.

 

Cum se realizează montajul corect al parbrizului – ce spun experții Euro Parbrize

Pentru rezultate bune în ceea ce privește schimbarea unui parbriz, operațiunea trebuie să fie bine organizată și să urmeze câțiva pași clari. Desigur că este foarte importantă și calitatea materialelor utilizate.

În atelierul specializat, Euro Parbrize, mai întâi,  se preia mașina în receptie și acesta este supusă unor verificări. Dacă totul este în regulă, începe procesul de montare a unui parbriz nou, cu multă atenție la detalii. Se îndepărtează mizeria și particulele de praf pentru a elimina riscul pătrunderii lor în locurile de fixare a parbrizului.

Se taie geamul, se curăță suprafețele și se înlătură și reziduurile de la adezivul anterior. Apoi se degresează toată suprafața respectivă și se aplică activator. Rolul acestuia este să activeze adezivul ca să se lipească de metal și de sticlă.

Pasul următor este fixarea parbrizulului pe caroserie (aplicarea adezivului se face cu echipament avansat).

După aceea, se reglează poziția parbrizului pe caroserie. După ce totul este gata, se lasă la uscat două ore.

După ce toți acești pași au fost parcurși, se poate circula cu mașina, indiferent de condițiile meteorologice.

Pentru toate montajele de parbrize efectuate în atelierul nostru, oferim garanție doi ani.

Recomandăm ca mașina să nu fie dusă la spălat în următoarele două zile, după ce a fost efectuată operațiunea de montare a parbrizului.

Vă dorim alegeri inspirate atunci când trebuie să vă schimbați parbrizul și vă recomandăm să apelați la ateliere specializate!

  1. septembrie 28, 2021

    Bună ziua. Va deranjez cu o întrebare. Am un BMW X1 la care am schimbat parbrizul pentru ca a fost lovit de o piatra. Problema care apare după montaj este ca au apărut niște mici sunete, paraituri, când mașina merge, zgomote care parca se aud din părțile laterale ale parbrizului. Menționez ca în mașină nu se auzea absolut nici un sunet înainte de a schimba parbrizul. E posibil ca aceste sunete sa se audă din cauza montării neconforme a parbrizului? Mulțumesc!

Write a comment:

*

Your email address will not be published.